wtorek, 29 lipca 2008

Nareszcie wyszła!!! "Seks, magia i uwodziciele"

Galeria Bałtycka w Gdańsku: podpisuję książkę dla mojego uczestnika

Początkowo to była sytuacja jakich wiele: zadzwonił telefon, odebrałem i dowiedziałem się że jakiś facet dostał mój numer telefonu od kumpla z branży. Mówił że chce przyjechać na szkolenie z uwodzenia. Kumpel musiał mu zdrowo nagadać [Zwierzak, wielkie dzięki:)] bo wyczuwałem w głosie jak bardzo jest zainteresowany tym, czego się może u mnie nauczyć. Sprawdziłem w kalendarzu, ustaliliśmy pierwszy możliwy termin i za parę dni spotkałem się z Piotrem w Szczecinie.

Porozmawialiśmy chwilę w knajpie, zrobiłem mu parę rzeczy, wyjaśniłem, pokazałem co i jak i ruszyliśmy w miasto. Z pewnością jesteś w stanie zauważyć emocje na twarzach ludzi, na zakończenie dnia patrzę na Piotra i widzę na jego twarzy najwyższą wdzięczność. Był tak zachwycony że z wdzięczności zaoferował mi darmowy kurs jazdy na nartach w zimie i wyjątkowo drogi prezent - narty pe sześćdziesiątki na własność.

To był ten moment, kiedy jeszcze nie zdawałem sobie sprawy że... są skutki uboczne nauki uwodzenia u mnie. Nie wiem z czego to wynika, ale gdy przygotowuję się do szkolenia pod klienta, planuję co chcę zrobić i czego nauczyć to... wybacz nieskromność, ale efekt końcowy znacznie przerasta moje oczekiwania. Tak było również z Piotrem. Zupełnie nie wiem dlaczego gdy później dzwonił do mnie, nigdy nie mówił "cześć ruchmistrz" czy "cześć Paweł", zawsze rozpoczynał rozmowę słowami: Witam mojego mistrza.

Pewnego razu, jakiś czas po tym gdy spotkaliśmy się w Warszawie zadzwonił do mnie i powiedział że... chce napisać książkę o uwodzeniu w Polsce i zapytał czy wyrażam zgodę aby być jednym z głównych jej bohaterów. Szczerze mówiąc myślałem że żartuje bo nie wyglądał mi na gościa który jest w stanie to zrobić, ale szybko się okazało że to nie był żart.

Dzisiaj mam zaszczyt polecić Ci znakomitą książkę mojego uczestnika, kolegi, jednego z najlepszych uwodzicieli w Polsce i szczerego przyjaciela:

"Seks, magia i uwodziciele" - Piotr Pyton (ISBN: 978-83-246-1505-6)

Dowiesz się z niej co dokładnie działo się Szczecinie, poznasz sprawdzone sposoby uwodzenia kobiet, użyteczne otwieracze, magię w uwodzeniu, poznasz prawdziwą historię mojego przyjaciela a przede wszystkim: czytając, możesz zapoczątkować u siebie takie zmiany w kontaktach z kobietami, o jakich nawet nie śniłeś.

Książka "Seks, magia i uwodziciele" jest do kupienia w dobrych księgarniach w całej Polsce.
Możesz ją również zamówić przez internet,
klikając w ten link. Zamów teraz lub pobierz i przeczytaj bezpłatny fragment.

Uwaga! Prezent dla czytelników: Każdy kto zdecyduje się na kurs uwodzenia u mnie i będzie miał ze sobą swój egzemplarz książki, otrzyma pamiątkową dedykację.

Sprawdź teraz wolne terminy na www.GeniuszUwodzenia.pl lub www.GeniuszUwodzenia.com , zapraszam.

dodajdo.com

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

Fajna książka, przeczytałem i wybieram się do Ciebie na szkolenie indywidualne. Do zobaczenia wkrótce Mistrzu :)